Ko se na splet podajamo z namenom, da bi poiskali določene informacije, je tako, da pri tem navadno uporabimo spletni iskalnik Google. Tam v iskalno okence vpišemo ključno besedo vsebine, ki nas zanima, in navadno preverimo le nekaj prvih zadetkov, ki nam jih iskalnik prikaže.
To nam seveda pove, da moramo v primeru, da smo sami lastnik spletne strani, temu nameniti veliko pozornosti. Eden ključnih elementov na spletni strani, ki določa, kako visoko jo bo uvrstil Google, pa so kakovostni SEO članki in druge vsebine.
Kaj je SEO članek?
SEO članek se od običajnih člankov razlikuje po tem, da je napisan na način, ki bo spletnim iskalnikom sporočil, da je to vsebina, ki jo nekdo z določeno poizvedbo išče. Včasih je bilo dovolj, če smo v članke velikokrat vnesli ključno besedo, danes pa bo to prej razlog za to, da bo takšno vsebino Google raje spregledal.
Ker ustvarjanje SEO vsebin zahteva določena znanja in prijeme, bo morda bolje, če pisanje člankov prepustimo profesionalcem na tem področju. Ne gre zgolj za to, da v podjetju morda nimate na voljo dovolj časa, pač pa tudi za to, da je na koncu v članku vse tisto, kar mora vsebovati, in da je napisan po zadnjih SEO smernicah.
Naslovi so zelo pomembni
Sam naslov članka, ki mu v svetu spletne optimizacije rečemo H1, je izjemnega pomena. Zaželeno je, da ta naslov ni predolg in da že na samem začetku vsebuje ključno besedo, na katero želimo optimizirati vsebino članka.
A ne gre zgolj za ta naslov. Poznamo tudi naslove H2, H3 in tako dalje. Vsi so po svoje pomembni, Googlu pa v tem vrstnem redu sporočajo, kako zelo je za nas pomembna njihova vsebina. Tudi pri naslovih ne gre pretiravati s ključno besedo in je bolje uporabiti nekaj sinonimov le-te.
Dolžina SEO članka
Pisci blogov in uredniki spletnih strani se velikokrat sprašujejo, kako dolge članke bi morali pisati. Kar se tiče SEO člankov, je tako, da so ti navadno dolgi okoli 500 besed, lahko pa so tudi nekoliko krajši ali seveda daljši. V primeru, da je na voljo dovolj kakovostne vsebine, vsekakor velja »več je bolje«.
Še ena zadeva, na katero je potrebno pri pisanju takšnega članka paziti, je, kako pogosto se bo v njej pojavila ključna beseda. Neke določene formule pri tem ni, a je vendarle bolje biti malce bolj skromen in raje uporabiti nekaj izpeljank ključne besede oziroma sinonimov. Vse skupaj naj bo čimbolj naravno.
Članek mora imeti vrednost za bralca
Če boste pisali zgolj za Google in pozabili na svojega bralca, bo to zelo slaba novica za vas. Google se je v zadnjih letih namreč tako močno razvil, da deluje že kot prava umetna inteligenca in dobro ve, kdaj ga hoče nekdo zgolj prelisičiti za boljše uvrščanje med rezultati iskanja.
Članek vedno napišite z mislijo na bralca in mu ponudite kvalitetno vsebino ter odgovore na vprašanja, ki jih ima. Časa seveda ni vedno dovolj, kot tudi ne idej ali smisla za pisanje. V tem primeru je to delo bolje zaupati spletni agenciji, kot je Dvaaja d.o.o., kjer vam bodo vedno znali dostaviti vsebine, ki bodo navdušile tako bralca kot tudi spletne iskalnike.