Vsakdo si želi na svoji spletni strani čim več obiska, saj je ta tisti, ki vodi v največ zaslužka, pa naj bo ta od prodaje, oglaševanja ali iz drugih virov. Da bi imeli prednost pred konkurenco in uporabnike spleta učinkovito privabili prav k sebi, pa je potrebna optimizacija spletnih strani.
Kaj je optimiziranje spletnih strani?
Preprosto povedano je optimizacija takšna izboljšava spletne strani, ki skrbi, da se spletna stran višje uvršča v iskalniku. Zato se pogosto uporablja tudi izraz optimizacija spletnih strani za Google.
Zanjo poskrbimo na različne načine, najbolj pomembna pa sta izboljšava vsebin strani ter optimiziranje spletnih strani z zunanjimi referencami, torej povezavami (linki) z zunanjih strani. Če poskrbimo za oboje, bo obisk strani narasel, saj bo Google našo stran prepoznal kot kakovostno in relevantno, tako zaradi vsebin kot zunanjih »priporočil«.
Kako poskrbeti, da bo optimizacija spletnih strani kar najhitrejša?
Optimiziranje spletnih strani zahteva redno delo in je dolgoročen proces, da bi učinke dosegli kar najhitreje, pa je najprej potrebna analiza spletnih strani. Pri tej se pokaže, kakšne so prednosti in pomanjkljivosti strani oziroma kaj moramo izboljšati, da bo obiska več. Najprej se poskrbi za same vsebine, saj morajo biti besedila primerne kakovosti in dolžine ter vsebovati pravšnje število ključnih besed, po katerih nas iščejo obiskovalci preko iskalnikov. Pogosto je potrebno urediti tudi menije, naslove in podnaslove objav ter primerno poimenovati fotografije.
Nato se prične zunanja oziroma »off site« optimizacija spletnih strani. Poskrbi se za vpise v najrazličnejše imenike in ustvari povezave na družbena omrežja, prav tako pa je potrebno poskrbeti za optimizacijo z objavami na različnih dobro rangiranih blogih, preko katerih si pridobimo še več povezav. Če se ukvarjamo s spletno prodajo, pridejo prav tudi partnerski oziroma affiliate programi, z drugimi spletnimi stranmi se dogovorimo za izmenjavo povezav, skrbimo za redno objavljanje PR člankov …
Optimiziranje spletnih strani zahteva natančno, stalno in resno delo, zato je najbolje, da se delo zaupa podjetjem, ki se z njim ukvarjajo. Ta imajo utečene kanale, preko katerih je najlaže priti do velikega števila dobrih povezav, zato se optimizacije nikar ne lotevajte sami. Bolje je, da vsak mesec manjši znesek namenite za optimizacijo in pridete do rezultatov hitro, kot pa da se trudite, a vaš vloženi trud ne prinaša napredka. Še zlasti takrat, ko ima vaša spletna stran precej konkurence, je najem SEO strokovnjakov edina smiselna rešitev.
Hitra optimizacija spletnih strani je vsekakor mogoča, vendar pa se jo je treba lotiti sistematično in premišljeno oziroma poiskati niše, kjer je mogoč hitrejši napredek.